Committee Help Each Other
Everybody have right to success

Kronologi E-Volcanic

Kronologi
e-volcanic sebenarnya adalah satu konsep system yang telah berjaya diimplementasikan di UAE. Sistem ini telah berjaya melahirkan ramai usahawan yang mantap. Malahan ramai jua diantara mereka telah bergelar jutawan. e-volcanic adalah platform dimana ia merupakan kaedah atau sistem yang mendorong kepada wujudnya network untuk saling berkenalan dalam usaha mencetuskan idea perniagaan mahupun berkongsi peluang yang sedia ada.
Konsep e-volcanic di UAE pada asalnya hanyalah sebuah club yang beroperasi secara semi-automatik dan dianggotai secara terbuka dan rela hati. Hotel Gumaya Tower yang bertaraf lima bintang di Semarang Indonesia menjadi saksi bagaimana pengoperasiannya telah berjaya mewujudkan tokoh-tokoh koperat dan funder di dunia perdagangan antarabangsa. Keunikan system ini dikongsikan bersama salah seorang ahli koperat Malaysia. Ianya berlaku secara sepontan semasa perbincangan tidak rasmi antara Syeikh Ahmad Firdaus Al Faith dan Tuan Hj Azizuddin selepas perjumpaan koperat di hotel tersebut. Kekagumannya dengan perkembangan IT di Malaysia telah mendorong beliau untuk melakarkan struktur system tersebut agar dapat dimunafaatkan oleh semua. Dengan kemajuan teknologi kini akhirnya e-volcanic terhasil dan menjadi sangat mantap hingga mampu dianggotai secara global.
Kemasukkan e-volcanic di Malaysia adalah melalui tiket COUNTRY TRADER. E-VOLCANIC DOT COM adalah syarikat yang didaftarkan di Malaysia. Dan berperanan sebagai COUNTRY TRADER untuk menerajui pemasaran di Malaysia dan juga di peringkat global. Syeikh Ahmad Al Faith berharap suatu hari nanti konsep e-volcanic ini menjadi popular dan diterima oleh semua peringkat dari pelbagai latarbelakang dan usia. Penyertannya adalah melalui promosi daripada ahli. Untuk lebih adil dan sistematik committee e-volcanic dihadkan untuk mempromosi keahlian kepada 7 individu sahaja bagi setiap keahliannya. Setiap keahlian baru yang dipromosikan, e-volcanic akan memberi bonus kepada yang berhak.
Penjanaan bonus yang diperolehi diharap dapat dimunafaatkan untuk kesejahteraan dan pengembangan perniagaan. Ramai telah maklum bahawa 90% kekayaan adalah dari perniagaan. Beliau menyarankan agar e-volcanic mengembangkan sepantas mungkin keahlian committee agar kestabilan ekonomi diri menjadi lebih mantap.
BAGAIMANAKAH E-VOLCANIC (EV) MAMPU MENJAYAKAN MISI INI.
E-Volcanic adalah satu program yang dipantau pengurusannya menggunakan system digital yang dikenali sebagai smart digital e-volcanic (SdEV). Data committee yang berdaftar di dalam system ini diproses dengan pengaturan yang amat unik dan pantas. Keputusan untuk sesuatu proses yang dilakukan dapat deketahui dengan pantas dan setiap pergerakan data adalah tepat. Kemajuan system ini dalam pengurusan data amat diyakini. Ini adalah element penting bagi sesuatu proses yang dilakukan secara on line.
Kemampuan system ini dalam menampung pemprosesan data semasa pendaftaran dan pengaktifan committee secara serentak dalam sesuatu masa telahpun diuji kemampuannya oleh beberapa tenaga pakar yang pernah terlibat secara langsung dalam industri perbankkan Negara ini. Semua ini dilakukan bagi memastikan system ini beroperasi dengan lancar tanpa ganguan conflik data.
EV-Card adalah element penting dalam proses pengaktifan committee didalam program ini. Kemudahan mendapatkannya melalui trader yang sedia berkhidmat 24 jam sehari mampu menjana pembiakkan jaringan committee dengan pantas. Selain itu pelbagai alternative seperti perkhidmatan e-mail dan SMS yang ada sekarang mampu merangsangnya tanpa batasan masa dan sempadan.
EV adalah satu-satunya program abad ini yang berdaya maju dalam usaha menjana pendapatan berkonsepkan ‘Promote and Earn’ (Promosi dan Pendapatan) secara automatik. SdEV dan E-Akaun committee yang disediakan amat mesra pengguna. Ianya adalah sentuhan beberapa pakar yang aktif didalam bidang IT.
Menyertai E-Volcanic adalah pilihan bijak. Ia adalah program dan system impian ramai dan telah diterjemahkan menjadi reality. Kelahirannya sememangnya dinanti-nantikan oleh ramai aktivis club dan aktivis networking. Ini adalah kerana setiap committee akan berpeluang menikmati pelbagai aktiviti dan berpotensi menjana pendapatan dengan agresif.

No Responses to “Kronologi E-Volcanic”

Leave a comment