Committee Help Each Other
Everybody have right to success

Penjelasan Tentang E Volcanic

EV-Committee Club

TERBUKA KEPADA SEMUA WARGA MALAYSIA

DAN JUGA SELURUH DUNIA.

DIURUSKAN OLEH SYKT

SECARA PROFESIONAL

Salam sejahtera kepada semua.

Disini ingin diperjelaskan apakah sebenarnya EV Committee Club (EV)

1.EV Adalah satu club yang boleh disertai secara sukarela.

2.EV Tidak memaksa sesiapa untuk turut serta kedalam program ’EV-Committee’

3.EV bukanlah satu system Skim Cepat Kaya, Skim Pelaburan, Multi Level Marketing (MLM) dan seumpamanya.

4.EV Adalah satu program sumbangan sesama Committee dengan rela hati.

5.EV Tidak menjanjikan sebarang keuntungan kepada ‘Committee’ yang hanya mendaftar tetapi tidak mengikuti program Committee yang ditetapkan.

6.Sebagai menghargai kesudian menjadi EV-Committee dan kesepakatan yang dijalinkan antara Committee, EV menghadiahkan EV-Card dan system SdEV (Smart Digital E-Volcanic) . Selain itu beberapa facility turut diberikan kepada Committee seperti pelbagai E-Book yang berfaedah untuk di muat turun.

7.SdEV adalah satu system pengurusan data untuk Committee, ia berfungsi sebagai system pemantau keatas akaun Committee.

8.Menyertai EV-Club akan melayakkan Committee menjadi PROMOTER kepada EV-Club.

9.Sebagai PROMOTER kepada EV-Club, EV Committee akan mendapat sumbangan/ganjaran bonus mengikut konsep sumbangan yang ditetapkan oleh E Volcanic Dot Com mengikut kedudukan Prescient Committee.

10.Tiada sebarang ganjaran dalam bentuk bonus akan dibayar kepada EV-Committee yang tidak aktif.

11.Setiap individu, persatuan atau syarikat haruslah faham bahawa menyertai EV-Club dan menjadi EV-Committee adalah bertujuan untuk melakukan dan menerima sumbangan atau ganjaran dengan rela hati.

12.Setiap penyertaan haruslah dengan kerelaan dan dalam keadaan waras tanpa dipengaruhi oleh mana-mana PROMOTER atau terpesona dengan jumlah ganjaran yang besar.

13.Perlu difahami bahawa ganjaran Committee hanya akan diperolehi apabila berlaku pengaktifan EV-Card oleh Committee didalam rangkaiannya .

14.Perlu diketahui bahawa EV-Card bernilai MYR150 dan Nilainya bersandarkan Produk Bank Negara Malaysia.

15.Setiap EV-Card dikenakan tax/dalal/cukai berdasarkan nilai produk tersebut dan pihak E Volcanic Dot Com bertanggungjawab keatas segala kos tersebut.

16.Secara tidaklangsung EV-Card yang dikeluarkan adalah penyumbang kepada pendapatan Negara.

17.EV-Committee Club BUKANLAH program pelaburan yang menjanjikan “Duduk

Diam Dapat Duit”.

18.Setiap Committee harus berusaha dan mengikuti kaedah yang di tetapkan oleh

program E Volcanic Dot Com untuk memperolehi sumbangan bonus.

19.EV-Card tidak boleh ditebus nilai sekiranya ’PIN KOD’ EV-Card telah digores.

20.Pihak E Volcanic Dot Com juga tidak bertanggungjawab di atas kerugian yang dialami sekiranya tidak mengikuti arahan penyertaan atau pun program yang telah di tetapkan

21..Pihak E Volcanic Dot Com tidak bertanggungjawab diatas kecurian kata laluan (password) Committee yang boleh menyebabkan kerugian

22.Penyertaan sebagai EV-Committee ini adalah di atas kerelaan individu itu sendiri tanpa ada paksaan dari mana-mana pihak dan Committee telah memahami dengan jelas bagaimana EV-Committee Club ini berfungsi dan di jalankan.

23.Setiap Committee haruslah faham dan dapat membezakan maksud ‘Potensi Pendapatan’ yang digambarkan bagi setiap prescient adalah sekiranya berlaku perkembangan lengkap 100% didalam prescient tersebut.

24.E Volcanic Dot Com tidak bermaksud bahawa ‘Potensi Pendapatan’ adalah pendapatan sebenar Committee bagi setiap prescient.

25.E volcanic Dot Com tidak mengimplementasikan konsep ‘Auto Placement’, dan setiap perkembangan rangkaian Committee sebenarnya atas daya usaha Committee bersama Committee yang lain.

26.E Volcanic berharap setiap Committee dapat memupuk kerjasama dalam mencapai sasaran.

27.Konsep saling bantu membantu yang diterapkan haruslah dihayati dengan penuh kefahaman agar EV Club mampu menjadi kelab Committee yang berjaya.

28.EV Percaya semangat kerjsama yang dipupuk dan diterapkan akan dapat menjadikan Committee individu yang berjaya.

29.EV melarang mana-mana Committee bertindak mengikut perancangan yang diluar garis panduan EV. Sekiranya ini berlaku, EV tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang gantirugi.

30.EV bersikap terbuka terhadap siapa sahaja yang berhasrat menyumbang idea dan tenaga dalam usaha menjadikan EV satu club yang dihormati

No Responses to “Penjelasan Tentang E Volcanic”

Leave a comment